torsdag 18 september 2008

Dag 62 med vikten

ÅSE!!!! ingen glass idag!!! jihoooo

Meny idag:
Frukost: Lättfil m egen musli, fullkorssmörgås m rökt skinka å paprika, vatten
Lunch: Baguette m kyckling och currydressning, vatten
Mellis: Lite vindruvor
Middag: Köttbullar, potatis, sås, lingonsylt, inlagd gurka, majs, vatten
Nu: ett äpple och vindruvor

Motion: Stavgång 48 min, sprang lite då å då, 5 km, 5896 steg
Sen blev det en kvällprommis med Malin 70 min, 7,34 km, 9307 steg, 291 kcal

Imorrn är det vägning.. få se hur det går.. känns som om jag står still...

5 kommentarer:

Anonym sa...

men vad mycket du motionerar på sistone! kul tycker jag! Det går säkert bra med vägningen imorgon!!

MissyElliot sa...

Håller tummarna idag!
kramiz

jasmine woxström sa...

Nej, det är klart :)

Anonym sa...

Du är ju lite knepig måste jag påstå. Sommaren är slut och NU vräker du i dig en massa glass, haha. Med all din motion så biter inte dom där glassarna på dig. Vägningen kommer gå bra!!!
Kram

Anonym sa...

Vad duktig du är! :)

Själv går man stadigt upp i vikt... hihihi... har visst gått upp 11 (tror jag) kilo redan... :(