torsdag 4 september 2008

Dag 51 med vikten

Ska bli en BRA DAG.. inget fusk ska det bil så det så!!!!! blev lite lite glass

meny
Frukost: lättfil m egen musli, ½ ägg m lite kaviar, vatten
Mellis: 1 nektarin, vatten
Lunch: blir en sallad på stan
Middag: hos farmor vet inte vad det blir.. potatis iallafall, vi fick köttbullar och skinkstek till.. mums.. sen hallon å glass till efterrätt.. tog bara lite glasss

Motion: Tog bilen till Hällmyra å gick stavgång, 5 km, 48 min tog det, sprang i nedförsbackarna å liten bit efter dom.. svettigt i solen, så jag gick i linne bara... så skönt.. har gjort mitt för idag tror jag..

kram till er å stort PEPP

5 kommentarer:

Anonym sa...

45 röster nu, weehooo!
Va skönt att barnen klarar sig trots allt när du har lämnat dem på dagis.

Louise live är idag om 3 timmar ungefär. Kl 17.00 svensk tid.

Kram på dig!

Cornelia sa...

Härligt gumman! Kör hårt!
Bra dag är bästa dagen!
Kramen

Anonym sa...

Så skönt det lät med stavpromenaden. Lycka till med vägningen i morgon.

Anonym sa...

härligt med svettig motion! :-)

Anonym sa...

Härligt ! Har också rört på mig OK hittills i veckan - gått till och från stan två gånger och varit på mammagympa på Svettis. Det börjar likna nåt.