tisdag 16 september 2008

Måttbandet och Dag 62 med vikten

Dags för mätning idag då.. nån dag försent.

ARM 30 cm, - 1,5 cm totalt: -1,5
BRÖST 88,5 cm, -1 cm totalt: -7,5 cm
UNDER BRÖST 80 cm, -0,5 cm totalt: -5 cm
MIDJA 79 cm, -1 cm totalt: -13 cm
HÖFT 93 cm, -2 cm totalt: -9 cm
RUMPA 96,5 cm, -0,5 cm totalt: -3,5 cm
LÅR 55 cm, -1 cm totalt: -4 cm
VAD 34 cm, -0,5 cm totalt: -0,5 cm

totalt är alltså minskning sen 9 januari.


Meny idag
Frukost: lättfil med egen musli, vatten, banan
Lunch: ett grillat kycklingbröst m lite potatissallad, sallad, vatten
Middag: 1 hamburgare m bröd, sallad, tomat, rostad lök, lite dressing, lite strips i ugn, vatten
Kväll: hmm en glass slank ner.... ja Åse..du har nog lite rätt !!!
Motion: 55 min rask promenad, 5,35 km, 3649 steg, 196 kcal... så himla seg i benen idag..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ojojoj då, det ser ju superbra ut!!

Vet du vad jag fick på posten igår? Ditt paket!
Och jag behövde inte betala!!
Dessutom, jag hade skickat med ett brev, lite annat grejs och en "idol bild" haha för skoj skull.
Dock var inte bilden med, men däremot en fransk tvtidning. Tror du personen som får min bild istället blir chockad? HAHAHAHA

Men nu vet jag hur jag ska fylla i lappen osv, osv. Så innan jag lämnar detta land så kommer du garatnterat ha ett paket hos dig.

Ha de så bra!!
Kram Louise

MissyElliot sa...

Wow, vad du är duktig!

ase sa...

Nej men... Slank det ner en glass? Hi hi...

Anonym sa...

det går åt rätt håll!! ;-)

Cornelia sa...

HÄrligt, det ser ju jättebra ut. Det händer massor.