måndag 29 september 2008

Dag 69 med vikten.. I`M BACK

Ja då tar vi nya tag igen då. Det känns bra förutom vågen då.. men det fixar jag lätt eller hur??!!
Har nytt mål. det sprack ju att komma ner till 60 till min födelsedag.. nu är det bara 2 v kvar drygt å 4 kg går aldrig så nu har jag JULAFTON som mål men då helst under 60 naturligtvis.

Meny idag
Frukost: Lättfil m egen musli, limpsmörgås m ost, vatten, varm oboy,
Mellis: 1 banan, vatten
Lunch: Fullkorssmörgås m heta kräftstjärtar i aioli.. hur gott som helst, vatten
Mellis: Blev några paprikabitar hos Malin åsså vattten
Middag: Tonfikssallad m fullkornspasta, 1 kokt ägg, vatten
Kväll: vatten å ev nån frukt

Motion: 66 min rask promenad, 7,1 km, 9010 steg, 281 kcal. SKÖÖÖNT

Känns som en bra första dag!!!

4 kommentarer:

ase sa...

Du är duktig! Visst känns det skönt att ha fått tillbaka motivationen?! Här går det också riktigt bra, och jag struntar faktiskt i vad vågen visar - huvudsaken är att det känns bra och att kläderna sitter lösare!
M håller ju på och viktväktar med mig nu, och det känns jättebra! Det är ju mycket roligare att laga mat om man är två...

Malin sa...

Skönt att motivationen kom tillbaka så snabbt!! Nu e det bara att ge järnet fram till jul. Kram kram

Anonym sa...

Men det låter väll jätte bra med 1000 minuter :) Själv saknar jag motivationen till att ge mig ut och gå så där. Hoppas på att få upp den nu med stegräknaren :) Som sagt, jag tar en vecka i taget :) Ny vecka / Nya mål :p

MissyElliot sa...

Bra jobbat!

Gårdagen var min första dag med nya tag också. Får se hur det går. Jag kommer dock inte iväg på promenader eftersom älsklingen jobbar kvällar....
*suckar*
Men 9000 steg iallafall, det är inte fy skam...
;-)
kramiz