onsdag 17 september 2008

Rejäl motion

Imorse hade vi lite bråttom för Leo skulle med bussen med dagis in till stan. så vi skulle var där en kvart tidigare.. å när vaknar vi jo halv 8.. shit en timme på oss å då utan bil... men vi kom i tid iallafall.
Lämningen gick jättebra, jag tog på mig mp3 å stegräknaren... MOT STAN
Jag gick stugsundvägen(den är längre än flygvägen som jag gick sist) sen ett motionsspår i stan för att slippa trafiken. sen till e-center till Pärs jobb för att hämta bilen.. Gissa om jag var trött då.. drack massa vatten där sen åkte jag till coop å åt lunch.. hade nog inte klarat mig hem.. behövde nåt i kroppen.. å där åt jag nog världens goaste stekta fisk. till det potatis å en gudomligt god skagensås... åsså vatten , rivna morötter,tomat å gurka..
har tagit en vaaarm dusch nu för jag blev lite frusen..
Så är blev motionen:
1 mil 1 km å 650 m...
14928 steg
det tog 2 timmar
461 kcal...
DUKTIGT VA
sen har jag en kvart till, vägen till dagis.. stegräknaren ballade ur en sväng så jag vet inga steg.. får kolla det nästa gång jag går...

Nu ska jag lägga mig i soffan under täcket.. fortfarande lite frusen.. ska hämta mina godingar kl 14.. så jag hinner vila en sväng.. bäst att ställa klockan utifall jag skulle somna

KRAM

4 kommentarer:

indira sa...

Bra jobbat tjejen! Ska också krypa ner i soffan! Ha det gott i dag! =0)

Anonym sa...

Ingen dålig promenix det där! Bra jobbat gumman! Vi kanske kan gå nåt till veckan?...
Kram kram!

Anonym sa...

du är grym gumman! :) fortsätt så!! :D

Anonym sa...

Du är helt galet duktig ! *känner mig lat*