måndag 8 september 2008

Dag 55 med vikten

Jag tycker det blev en bra dag trots allt.. har inte kommit i rätt spår känner jag.. ingen motion idag pga huvudvärk nu på kvällen..
min meny:
Frukost: Lättfil m egen musli, 1 kokt ägg m kaviar, vatten
Lunch: Köttfärssås m spagetti, broccoli, gröna bönor, morot, vatten
Middag: ja där blev det lite så där.. var inte alls hungrig, tog en fullkornsmacka m jägarfläsk å paprika, vatten
+ att det blev en glass

ja så det blev min nystart.. inte alls bra alltså... Trodde jag skulle fixa det här idag....
man är bara människa å ibland dömd att misslyckas om man inte är stark inuti.
Måste hitta min inre styrka som det så fint heter. Ja det är den som jag har tappat känner jag..
Tänker inte lova mig eller någon annan nåt mer nu utan hittar jag den imorrn så är jag superglad, tar det en vecka till FINE.. då är det så.. Men tidigare än senare gör mig glad glad glad.
Helen anropar motivationen.. var är du!!!!!!

2 kommentarer:

indira sa...

Kom igen gumman! Fast man får ha dåliga dagar med eller mindra bra! Har du inga bilder du kan titta på eller läsa andras bloggar så motivationen kommer igång, du ska se att du fixar det! Kanske håller på att bli sjuk. En styrkekram ger jag dig! =0)

MissyElliot sa...

Ibland får man svackor, men du är ju superduktig ju! Håller tummarna att det visar sig på din våg också...
(ps. jag har letat efter motivationen i veckor nu, men jag tror att den blivit kidnappad...ds.)
kramiz