söndag 7 september 2008

Dag 52 + 53 + 54 med vikten

Ja så har helgen gått å jag har inte haft ork eller tid alls..
å det har gått rakt neråt.. men jag säger så här idag
MÅNDAG IMORRN Å NYA DAG!!! A FRESH START!!!
tänker inte dra menyerna för helgen..
maten har varit bra å inte alls onyttig.. men det blev godis på fredag, bulle å glass igår
å glass idag

Men har ändå varit duktig med motionen å det känns så skönt.. kanske jag står still på fredag igen..
Jag har mått lite dåligt i helgen å inte haft nån motivation å uppriktigt sagt skitit i allt men motionen är ett måste för att jag mår bättre då... nåja.. nu glömmer jag det här å startar om imorrn

Motionen var så här:
fredag: inget
igår lördag: 70 min rask promend på kvällen iförd reflexväst å mp3 i öronen
Idag: 48 min stavgång i elljusspår, sprang uppför backarna idag.. å neråt.. fasen va jobbigt men skönt... Mamma va röd du är i ansiktet sa Leo när jag kom hem

kram kram

2 kommentarer:

jempa sa...

Tycker du är duktig jag,du motionerar ju o det kompenserar ju upp lite om det halkar ner nåt onyttigt.Har du åkt på flunsan????Kram kram

Cornelia sa...

Så sant så sant, imorgon är en annan dag. Jag har upptäckt Wii som motionsform, kanske det kan få mig att bli lika duktig som du med motionen.
Kram och pepp
Cornelia