söndag 14 september 2008

Utmaning om svaghet

Anna skrev till mig om en utmaning å detta hittade jag på hennes blogg:

Så nu utmanar jag ER att tänka till, vad är din svaghet?

Själva utmaningen blir att komma på din svaghet och att sen hålla dig ifrån just den saken i en vecka. Grejen är att jag är nästan övertygad om att de flesta av oss fuskar nångång. "Det är ingen som märker eller ser om jag tar denna godisbiten..." men grejen är att vi själva vet och om ni är som mig så kommer ångesten så fort munnen är urtuggad. Det är inte värt det. Så var ärliga mot er själva, tänk till och ändra matvanor och livsstil ett steg i taget.

Läs mer å Vill du vara med så kika in HÄR

Jag är ju självklart med å det är GODIS som jag ska hålla mig borta från veckan som kommer.. undrar hur det ska gå... men JAG SKA KLARA DET

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: tack så mycket :D så kul när man får nåt billigt och bra!

ase sa...

Vågar du testa att avstå från glass? DET tycker jag verkar vara din svaga sida... :-)

Anonym sa...

godis är svåååååårt att hålla sig borta i från, du är stark om du klarar av det! :)

jasmine woxström sa...

Ett hus på väderkvarnsgatan på öster :)