onsdag 10 september 2008

Jobbintervju imorrn

Å det känns så där.. jag sökte jobbet i går å idag ringde dom.. intervjun är i Hudik å jag får ta bilen dit. kl 18.15 är det dags..
Pär hörde med en på jobbet å det var inget jobb för mig har jag förstått nu. . jag söker ju allt nu
Det är ett säljarjobb men nu vet jag att det är ett pling på dörrensäljar jobb.. å det är inget för mig.. men jag åker ändå dit på intervju men lägger väl inte manken till å gör allt för att få det.. enligt en jobbarkompis till Pär så var dom inte ett ärligt företag.. alltså INGET FÖR MIG...
Nåja.. hoppas det dyker upp förskollärarjobb snart.. har hört av mig till bemanningen idag
då får man jobba typ olika varje dag men då iallfall på förskolan.. så får man hoppas att det dyker upp ett längre vik eller tom en tjänst.
Jag har bara mailat dom så får jag se om dom hör av sig..
Nu ska vi börja göra kväll med barnen..
skriver mer ikväll

ska ta en cykeltur i vardagsrummet framför tvn å Idol...

KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej, ta inte det där jobbet. Låter skumt !