tisdag 9 september 2008

DAG 56 med vikten

En BRA dag.. va skönt att få skriva så...
Min meny idag:
Frukost: Lättfil m musli, 1 hård smörgås m lätta, vatten
Mellis: 1 äpple
Lunch: Blodpudding m keso och lingonsylt, 2 morötter, vatten
Mellis: 1 fullkorssmörgås m ost och paprika, vatten
Middag: färsk pasta, grillad kyckling m creme bonjour vitlök & örter, champinjoner, vatten
Nu: 1 apelsin, vatten

Motion: 80 min rask promenad med Malin i mörkret.. härligt.. tack för den turen!!

Idag känns allt bättre, har ventilerat med Jenny, Malin och Madelaine. Tack för att ni lyssnar!!
Hoppas att morgondagen går lika bra.. jag har bestämt mig för att hoppa över vägningen på fredag.. tar det när det känns riktigt bra men senast nästa fredag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: ääh tack själv =)

Anonym sa...

Heja dig !!! Jag har blivit peppad av dig, och idag blev det både mammagympa och långpromenad i skogen med hunden vi är hundvakt åt. Kram