tisdag 2 september 2008

Bilder från igår

En lycklig Byggare Bob... sötis
Leo ringer till...
Pelle.....
Det här får Thea från Me & I, dvs, tightsen och tunikan, inte bodyn å filten...
åsså strumpor till

Leo får den här.. å det har en lite rolig historia till.
Hittade en tröja med monster på å en med igelkottar på. frågade Leo om han ville han nån.. men icke.. vad vill du ha då frågade jag?? en med en monstertruck på... Å voila!!! tur att det fanns en då.. har nog aldrig sett en sån lycklig kille.. ville ha den som fanns, den var i strl 110/116 alltså tokstor.. men den ville han ha... men han får dock vänta på rätt strl..
Sen så beställde jag två hemliga paket, ett var å barnen, det får bli ett åt mig när Jenny ska ha i okt...

2 kommentarer:

MissyElliot sa...

Ha, min Stora lilla kille ratade hela kollektionen den här gången. Inget dög alls...
;-(
Men jag ska på träff iallafall och fika kanske...
*fnissar lite generat*
kramiz

Anonym sa...

Hej igen! Ohh full rulle! Så fina bilder som alltid! Nej jag hoppas jag slipper! Har dock fått lite raggarstring, inte så sexigt men ändå..hehe Kramar