torsdag 18 september 2008

Viktresultat, solsken å lek

Inte så kul alls.. men nästan som att stå stilla iallafall som jag trodde... +0,2 kg
inte mkt å det är under 64 ändå.. så det är skönt.. men ingen kul start på fredan...

Däremot så vaknade jag å Thea kl 8 av solskenet.. HÄRLIGT.. Leo fick jag väcka kl 9 efter han har sovit 13½ timme.. ojoj.. lite förkyld om det är det som gör honom lite trött men ingen feber..

Vi har hittils ätit frukost, lekt, väckt Leo, cyklat på affärn, lekt ute, dammsugit, gjort lunch, det blev Findus Laxpytt.. faktiskt jättegod med lite egen sås till, lättcreme fraiche blandat med sweet chili sås.. mumma det.. gick hem hos barnen åsså.
Nu sover Thea, jag sitter här, Leo kollar på film, väntar på Me and I kläderna som ska komma vid 14 tiden.. ikväll blir det tacos å massa bus...
kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Ja det är nog lite starkt för kidsen, men kan ju göra en mindre spicy variant! Funkar nog det med! Gott var det iaf! Jupp jag pratade med Göteborgskex! Så dilemmat är löst! Planer i helgen? Kramar

jasmine woxström sa...

Nej, inte en ända tråkigt nog :( Ska ni göra då ? :)

Anonym sa...

Pust o stånk här hemma på hög frekvens, sätter sig säkert på ryggen, varit i skolan idag med och då brukar ryggen krångla dagarna efter! Vad mysigt med skogen och korvgrillning! Jag vill också!! Helgen blir vara hemma o plugga! Min älskling jobbar så jag har inget vettigare för mig! Blir nog en del pillande i navel och imorgon bitti ska jag nog sova ut ordentligt!! Är allt bra annars?? Hur mår barnen dina?? Massa kramar

Anonym sa...

Hoppas att du får en bra lördag! :)

Jag köpte aldrig något från Me & I, tyckte inte att det var värt pengarna riktigt...

ase sa...

Åh vad bra att du klarade en dag utan glass! Vad är det för glass du äter hela tiden - samma sort eller olika? Efter min chipsorgie häromdagen känns det inte som att jag har rätt att kommentera någons matvanor längre... :-)
Jag har fortfarande inte fått DVD:n, men jag hör av mig direkt då så kan du ju maila mig din adress, eller nåt!