onsdag 17 september 2008

Dag 62 med vikten

Ah men gud har jag blivit ett fall för glass nu.. som Åse så snällt kallade mig GLASSMONSTER!!
Måste sluta med det NU!!!
Meny idag:
Frukost: Lättfil m musli, en hårdsmörgås med lätta, vatten
Lunch: Stekt panerad fisk, potatis, skagensås, morötter, tomat å gurka, vatten
Mellis: 1 limpsmörgås m lätta och lite bredbar leverpastej och 2 skivor smörgåsgurka, vatten
Middag: våfflor m sylt och lite grädde, vatten
Kväll.. hmm två glassar OH MY GOD.. skäms för att skriva detta.. men vad gör man JO SLUTAR är väl det enda svaret..

Motion: 1 mil 1 km å 650 m...14928 steg, det tog 2 timmar, 461 kcal...DUKTIGT VA
sen har jag en kvart till, vägen till dagis.. stegräknaren ballade ur en sväng så jag vet inga steg.. får kolla det nästa gång jag går...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du får en bra torsdag! :)

Kram

Anonym sa...

Jag gick ner 11kilo sen januari i år :) aldrig roligt med graviditets kilon som hänger kvar.

Jag har minst 6 kilo kvar att gå ner :/ de sista små svinkilona är svåra att få bort!
jag pendal upp och ner +-100gram hela tiden. *sucka*

Försökte köra efter ett speciellt mat program, men det gick inte så bra.

Tycker du är mega bra på det där! kämpa vidare mer kilona.. jag kikar in emellanåt nu och peppar mig själv.
Min stegräknare dog efter ett tag så mitt i allt försvann stegen... då tröttnade jag på den makapären! *skrattar*

Det mesta jag kom upp i var 12000 steg under en promenad. Då var man mör i benen hela eftermiddagen :D

Kram på er alla!
/Elisabet

Anonym sa...

Inte mig det har hänt något..allt bra med dig? kram

Anonym sa...

Duktig duktig! Du rör på dig som bara den! Vilken motivation!! Hur går det med att avstå från godis? Nej jag har faktiskt inte så fasligt ont, idag har jag känningar pga vatten gympan igår hehe!