onsdag 10 september 2008

Dag 57 med vikten

KATASTROF.. det gick ju så bra hela dan.. men nejdå.. en glass å godis har slunkit ner.. skit skit
skulle ju cykla åsså men då somnade jag med Thea å är nu sååå seg..
Ska gå till stan imorrn iallafall om det inte spöregnar.. sak klippa luggen kvart i 2, har ingen bil å har bråttom tillbaka å hämta barnen så jag tänkte att jag tar en promenad till Pärs jobb.. tar nog kanske 1½ timme det....

Meny
Frukost: Lättfil m egen musli, en fullkorssmörgås m lätta, ost, paprika, vatten
Lunch: tonfisksallad m fullkornspasta och 1 kokt ägg, vatten
Middag: Tjockpannkaka m bacon, gurka, tomat, vatten
Kväll.. ja det vet ni ju redan.. suck...

motion: 40 min rask promenad i regnet.. härligt.. började på dvdn från må bra.. men blev avbruten av telefonen 2 ggr sen gav jag upp...

Inga kommentarer: