lördag 13 september 2008

Lördag

Idag sov vi till halv 8, vet inte vad som hänt men barnen sover så länge nu för tiden.. men jag ska INTE klaga.. det är så härligt.. längesen jag klev upp kl 6 nu... peppar peppar...
Idag var Pär å Leo på flygstaden och kikade på dragracing, jag å Thea var bara hemma å donade, åt lunch, medan hon sov tittade jag klart på Batman som jag somnade till igår. Rätt bra faktiskt..
Vi har varit ute en sväng på em idag, gräv i sandlådan, målat gatan full med gatukritor, det blev dinosaurier, bilar, hjärtan och stjärnor. Sen ville Thea cyklat på sin trehjulning men hon når inte riktigt fram så hon gav upp. Leo satt sig på å Thea på flaket.. å hej.. va kul dom hade.. Nu sover dom å vi ska se på film..
Mina godingar bygger duplo tillsammansKollar på skölpaddorna i Bollnäs på MobackesSnyggingen våranI väntan på bussen....Är dom för goa eller?
Thea vill köpa dricka på CoopNya Pippi, prova håret på coop

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men snälla!!! Ge mig dom när dom väntar på bussen!!! Så himla goa så man vill äta upp dom!
Kram till hela familjen från lilla mig mig ;)

Anonym sa...

du är nominerad, kika in hos mig ;-)

Anonym sa...

Sv: ja precis! Men jag menar, man hittar ju andra bloggar genom att läsa kommentarer så fattar inte varför folk kommenterar mer^^

Anonym sa...

Hej! Ja är inte så smile-ig av mig..men kommer kanske en bild med ett leende sen någon dag! Som vanligt så är dina barn super söta!! hoppas helgen varit bra?? Kram

Anonym sa...

Jag kör igång en utmaning på min blogg med start imorgon, kolla gärna för mer information och hoppas att du har lust att vara med. :)

http://kanjagblismal.blogg.se/2008/september/utmaning-din-svaghet.html