onsdag 24 september 2008

Dag 67 + 68 med vikten

Har mått lite si så där.. känner för att ta en Time Out men kan inte bestämma mig...
Det har gått dåligt med gotta om man säger så... men men

Meny igår
Frukost: Lättfil m musli, en mjuk fullkorssmörgås m lite kaviar på, vatten
Lunch: Tomatsoppa m paprika, krutonger, vatten
Middag: Kycklingnyggets m ris, sallad, vatten
Kväll: både det ena å det andra

Motion: Gick rask promenad m min syster, 80 min, 7,61 km, 9696 steg, 301 kcal

Meny idag:
Frukost: Lättfil m musli, en hård smörgås m lätta, vatten
Mellis: Äpple
Lunch: Räkmacka, vatten
Mellis: äpple
Middag: Kalas å blev bjudna på kebab i bröd m sallad, ramlösa
Fika: Kladdkaka m glass...

Motion: Gick rask promenad med min andra syster
80 min, 8 km, 9872 steg, 320 kcal

Motionen går det ju super med så jag blir så less på mig själv att jag inte kan hålla mig med godsaker...blir ingen vägning på fredag utan hoppar över en vecka...

Kram å pepp till er alla

4 kommentarer:

Malin sa...

Skickar massor av peppkramar till dig. Hoppas allt löser sig till det bästa. Kram

batgirl sa...

En utmaning väntar på dig...
Gå in o titta hos mig.
Kram

MissyElliot sa...

Massvis med peppning från mig....

(Min viktnedgång har stannat av ordentligt. Inte nog med att jag har tusen saker att hinna med så jobbar sambon en massa kvällar just nu och då är det svårt med motionen. Sedan kom ju förkylningen uppe på detta så...)
*suckar*
Men jag går inte upp iallafall och det är ju det viktigaste. SNART ska jag ta tag i de däringa sista sketna kilona!

Kramiz å ännu mera PEPP från mig...

Anonym sa...

Vet du vad gumman?
Jag tycker att du är superduktig som motionerar sååå mkt. Sen att det slinker ner en o en annan gobit ibland, du är ju bara en människa vännen!!

Sen tycker jag att det är otroligt roligt att se kort på när Thea har på sig Ida´s gamla kläder!
Hon passar riktigt bra i dom dessutom =)

Har lite mer strl 86 nu har jag märkt, även 92:or för nu har Ida växt sååå mkt på längden. Hojta till om du är intresserad!!

Världens största kram till dig UNDERBARA vän!!