torsdag 18 september 2008

Dagis, mvc, motion, hemmabus, motion

Ja det sammafattar min dag idag..
vaknade kl 7 imorse.. upp å göra morgon, äta frukost... sen lite bus innan det var dags för dagis. Gick bra att lämna idag. Dom skulle till skogen å fick ha en mysig dag med lite duggregn å sen sol. Dom fick korv m bröd, dom åt 2 st var.. ojoj.. sen fick dom åsså oboy och chokladkakor..
Dom hade busat på..
Jag åkte till stan till mvc för ett cellprov.. inge vidare roligt men det är ju ett måste.. ett viktigt måste
Sen byta om å vidare till Hällmyra för lite stavgång i elljusspåret. Efter det intog jag en smaskig baguette m kyckling m currydressing.. mumsigt.. Sen en välbehövd dusch, vidare till dagis å hämta busfröna..
hemma så pratade jag i telefon med en arg å besviken kompis som nu fått rätsida på problemet och är inte lika arg längre. Skönt att det ordnade sig gumman.
barnen åt mellanmål och sen lekte vi på tills Pär kom hem. Jag fixade middag, köttbullar m kokt potatis, sås, lingonsylt å inlagd gurka.. mums...
Sen så blev det lite mera bus, Thea var trött för hon sov bara 25 min på dagis idag.
Nattade barnen sen ut med Malin i kvällsmörkret för en HÄÄRLIG promenad. Tack för sällskapet.
Nu kollar jag på Lyxfällan å sen ska jag nog natta tror jag...
KRAM
Å hörrni.. FREDAG IMORRN dvs SNART HELG

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, var Lyxfällan bra? Somnade efter bara några minuter... Måste ha varit supertrött. Vaknade när det var något helt annat på tv och bara stängde av. :)