onsdag 10 september 2008

En helt vanlig dag

Ja det var det.. upp 7.15,, väckte Thea kvart i 8. Frukost, sen kom Pär hem med bilen.. han hade glömt ta sitt penicillin så det var bara att åka hem. så vi skjutsade honom sen till dagis. Thea var superduktig idag.. jag klädde på henne regnkläder idag å det var ingen gråt alls.. go gumman du är såå duktig,
Jag tog en promenad i regnet.. pratade i telefon, sökte jobb, fick ett samtal om jobbintervju.. se inlägg nedan om det!!
Hämtade barnen sen in till arbetsförmedlingen å skriva på papper för att få ut ersättning för resan till Hudik imorrn.. sen på ica alen å köpa bananer åt två hungriga barn å en mamma... sen hem. Pär kom hem å hade Johan med sig.. gissa om ungarna blev glada.. BUSJOHAN KOM sa Leo hela tiden.. nu ska jag killa upp dig.. hahaha
jag fixade middag.. det blev sent idag halv6.. sen har vi myst, lagt barnen.. kikat på idol, nu
5 an å "Vem ska slå Filip och Fredrik"
Sen blir det natta...
ingen cykling som jag skulle.. somnade med Thea så jag blev alldeles seg... nåja..
ny dag nya tag..
tack å hej.. tjing tjing

1 kommentar:

Anonym sa...

Tittade också på Idol, men F&F då tappade jag intresset ganska snabbt... :)