fredag 12 september 2008

Viktresultat

Är det dolda kameran?? Någon som driver med mig???Skämtar nån? Nån som mixtrat med vågen??

Ja så måste det vara för den visar -0,5 kg... Jag är överlycklig men kan inte förstå hur det går i hop.. så mkt onyttigt som jag har ätit.. iofs så har jag varit duktig med motionen men det borde ju göra att jag står still...
strunt samma huvudsaken är ju att det blev neråt... TJOHO YIPPIEEEE
Nu har jag även kommit under 64. så nu står vågen på 63,7 kg..
Ja det här förgyllde min dag jättemycket!!!
Jag skulle ju inte väga mig egentligen men kunde inte låta blir förstås. å glad e jag för det

kram å pepp

6 kommentarer:

batgirl sa...

Kul! ibland kan kroppen överraska. Lev på din lycka nu och grattis.
Kram

indira sa...

Härligt tjejen! Vilken start på helgen! Du e ju så duktig! Kram!

MissyElliot sa...

Jättegrattis! Toppen! Bra kämpat
kramiz

Anonym sa...

Kuligt! Min teori är att svullardagar behövs de också. Njut av helgen !

Cornelia sa...

Härligt resultat tjejen!
You go girl!
Var e det ni ska i december när ni skall bo på hotell?
Kramen

Malin sa...

Hallo. Precis vad du berhövde nu va!! Skam den som ger sig, du e så duktig. Kram