söndag 7 september 2008

Helgen

Ja i fredags åkte vi buss till öppna förskolan å lekte lite sen hämta pär oss på stan kl 12 så vi skjutsade honom till jobbet igen. Malin å barnen kom å lekte på eftermiddan, alltid lika skoj.. Oscar å Leo blir alltid lite osams om carsbilarna.. funderar på att ta bort dom till nästa gång få se vad dom leker med då...
Vi åt tacos till middag å sen blev det film för oss när barnen sov.
Agnes smaskar chokladboll
Thea kex efter chokladboll
På lördan var det fullt upp.. Swedbank hade en egen dag här i Söderhamn, Pär å Leo åkte till flygstaden å kikade på folkrace, dom var där i 2 timmar å Leo tyckte det var jättekul.
Jag å Thea åkte å handlade lite, åt korv på stan, tittade när Fallskärmshopparna landade i parken på stan. coolt.. sen på kappahl å inhandlade lite strumpor åt barnen.
Hämtade Pär å Leo kl 13, Thea somnade då i bilen.. sen åkte vi till svärmor å svärfar å busade lite. Var ner på stan å barnen fick en ballongfigur.. sen sån där avlång som dom gör till olika figurer. Båda fick ett varsit svärd, Nöja barn.. Sen så ville Leo få en ansiktsmålning å det blev en tiger.. foto kommer senare.
Ja det var den dan det.. Blev en film igår åsså...
Idag har vi haft hemmadag., Jag sov till 9. sen kom svärfar en sväng å donade i källaren. Barnen åt lunch å sen la jag Thea. Tog bilen till Hällmyra å 5 km stavgång.. sprang uppför backarna.. oh my god.. det var asjobbigt.. hem å duscha sen cykla på affärn med barnen. Pär klippte gräsmattan.. sen kom svärmor å Pärs morfar en sväng.. fikade å sen kollade vi på film sen barnen var liten. Var ute en sväng sen middag å bus. Dusch å natta.. jag har strykigt å kolla på tv.. Nu ska jag snart sova..
barnen målade lite på fm
thea busig.. har även smakat på färgen
Här har hon provat mina strumpor

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Ojdå? Har det hänt någonting?? Hoppas allt är okej?? Ja det är mysigt att mysa med sin kula! Fina bilder på dina små sötnosar!!

Anonym sa...

Hej nu har jag skickat iväg armbandet :) allt står i mailet jag har skickat! Kram josefin