tisdag 16 september 2008

Donat

Idag var det dagis för barnen som har gått bra.. jag tog en rask promenad när jag lämnat dom sen sökt jobb, städat, tvättat å donat.. Pär slutade 12 så han var med å hämtade barnen idag. Gissa om båda blev överlyckliga..

har varit hemma å busat resten av dan.. Ja inte hänt så mycket.. Dom sover, jag kikar på IDOL och sen blir det 4 ans nya serie kl 21....har läst boken så jag tänkte ge serien en chans.. få se om den är nåt att se...

Bilderna är från andra dagar..
Thea i disktagen
Gott med Piggelin hos farmor å farfar, bra på tv:n dessutom
Samma lika med lillasystern
Badbarn.. men va kikar dom på.. jo Pappa Pär som kikade in genom dörrn
Leo gogubbe

KRAM

4 kommentarer:

batgirl sa...

Dina barn är söta som socker! Nästan så att jag har lust att äta upp dom ;)
Kram

Anonym sa...

Yes det är Lindsay Lohan som sjunger den låten.

Jaa..så skönt att jag slapp betala något. Och jag hoppas jag får iväg ett paket innan jul iaf. De är ju så sega med sånt här borta.

Söta barnen är, som alltid!

jasmine woxström sa...

Jag vet inte om du får mina kommentarer, vet inte riktigt hur man gör :s Men det är jätteroligt på friör!!

Anonym sa...

Ohh badbilderna påminner mig om när jag var barn och badade med min pappa!! Ser så mysigt ut! Massa kramar