tisdag 23 september 2008

öppna förskolan, lekparken, trött trött trött

igår var det måndag å vi tog bussen till stan. Gick upp till öppna förskolan å lekte på hela förmiddan. Jätteskoj. Barnen var på superbra humör trots en tidig morgon (kl 6)
Vi fick bilen kl 12 å skjutsade Pär till jobbet, åkte till svärmor så fick Thea sova där sen gick vi till lekparken. Dit kom även mamma så barnen fick träffa både farfar, farmor å mormor i går. Tyvärr så bajsade Thea rätt snart så vi fick gå å byta sen åkte vi hem, svängde in på ica hämtade ut skor jag hade beställt åt barnen. 2 par fodrade stövlar å vinterskor åt Leo.. beställde från skopunkten i fredags å fick dom igår.. det var snabbt å vi är jättenöjd. 348 kr med frakt.

Vi var ute å lekte när vi kom hem sen grillade vi hamburgare i solen å åt. Jag tog en kvällspromenad men var såå seg i benen. Kom hem duschade Thea å la henne. Jag somnade å vaknade kl 20. La mig i soffan å skulle se på Outsiders, somande igen, vaknade å skulle se CSI men icke då somnade igen.. halv 12 gav jag upp å gick å la mig.. somnade på en gång. Så jag sov från halv 8 igår å vaknade 7 idag... hmm undras om det är nåt på G.. men jag mår bra idag så det kanske bara behövdes lite sömn.
Nu har jag lämnat barnen, ska gå med syrran en sväng sen blir det bibiloteket efter dagis.
Ha en bra dag.. KRAM

Inga kommentarer: