tisdag 30 september 2008

Dag 70 med vikten

A good day

Meny idag
Frukost: Lättfil m egen musli, en mjuk fullkorssmörgås m lätta å 2 ostskivor, vatten
Mellis: äpple, vatten
Lunch: spagetti å köttfärsås, vatten
mellis: ½ mugg varm oboy å två mjuksmörgåsar med ost. Var jättehungrig
Sen middag: fullkornsmakaroner och stekt korv, vatten, morot
Kväll: inget tror jag blir bra idag.. ja vatten då

Motion:
50 min stavgång i elljusspår, 4.920 km, 6441 steg, 194,6 kcal
Gick med Malin, känns att man är förkyld så det var kämpigt.. men vi tog det lite lugnt ändå..
Nu blir det vila en dag. Kika in min månadsmotion i inlägget under.. Känner mig rätt duktig faktiskt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mina 6400 steg på jobbet är nog inte så illa när jag ser hur många du tar :) Har fixat länken till pusslet, taskit av mej att inte ens skriva hemsidan när länken pajat..
http://www.jigzone.com/
Ha det bra!