onsdag 9 januari 2008

Trött

Idag är jag såå trött.. somnade med Leo nyss när jag nattade honom. Tror inte det blir nån träning idag..
Tar en toklång promenad imorrn istället.. Ska äta lite melon nu sen så blir det soffläge å tv resten av kvällen.. känner mig lat men men..

Meny idag
Frukost: 2 dl fil med krossat linfrö, rostade solroskärnor, havregryn och honungsmelon
½ Hjärtegott med lite lätta och tunt med räkost
lunch: blev fil igen men denna gång med bananskivor, solroskärnor och cornflakes,
1 hel hjärtegott med tunt räkost
middag: eftersom vi lyckades så bra med maten igår.. ehhh så blev det egen pytt idag.. eftersom vi hade så mkt potatis kvar.
Nu: blir det frukt. har inte varit hemma på hela dagen å hade inget med mig men nu blir det lite melon och en mandarin tror jag

Kämpa på....

1 kommentar:

Malin sa...

Heja på!
Faller man dit får man ta nya tag igen...
Jag är laddad nu. Så nu jäklar kör vi!!!
Jättebra att du skriver ut recept - sånt är alltid bra att ha!
Kram kram