söndag 13 januari 2008

Mina målvikter

Räknar med att gå ner ca 0.4 kg i veckan även om jag har lyckats med mer än så men jag vill inte sätta ribban för högt.. blir ju bara glad om går fortare än beräknat

Delvikt 1: 65 kg 7 mars, -4,7kg

Delvikt 2: 62 kg 30 april, - 7,7kg

Målvikt: 60 kg 4 juni, - 9,7 kg

Känns bra att ha satt datum, hoppas att det kommer att gå bra.
Som jag vet så får man ju svackor när inget händer eller tom att
man går upp i vikt. Jag tar en dag i taget å hoppas att jag orkar.
Som det känns nu så är det bara toppen!!
Tack alla som peppar.

2 kommentarer:

batgirl sa...

Det är bra att ha "mål" framför sig. Det är mycket lättare att nå dit då. Kram och lycka till neråt!

Em Löfgren sa...

hej och lycka till!! klart du klarar det! med rätt inställninng, och det verkar du ju ha!! =)