torsdag 3 januari 2008

Lördag idag??

Ja då har jag haft min lördag idag..
var på kalas på em. Å det blev smörgåstårta till middag och sen en liten liten tårtbit åsså cola. Så nu har jag avverkat min kvot för denna vecka. suck men men det var gott.
Var duktig resten av dan iallafall
frukost
fil med flingor, en smörgås med en skinkskiva, vatten
ett glas loka
lunch
baguette (mörkt bröd) med grillad kyckling och grönsaker. mums åsså vatten
sen den där roliga middagen på kalaset. Är ändå nöjd. Inte alls sugen på kvällsfika ikväll skönt
men jag tror jag tar mig ett äpple för att väga upp em. hihi

tar nog vägningar på söndagar tror jag. Väger mig en gång i veckan.. å tar nog mätningen i morrn istället är så trött nu.

kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig du är. Har oxå bestämt mig att ta nya tag nu efter alla jä..a helger och onyttigheter. Så vi kan väl pappa varandra och ta lite promenader om du har lust.