tisdag 29 januari 2008

Känns som en bra dag idag

Halloj

Idag har varit en bra dag.. lätt att hålla sig från frestelser. Skönt

Meny idag:
Frukost:2 weetabix med lite drottningsylt, mellanmjölk. 1 havreknäcke med lite lätta 1 glas vatten
Lunch:Lättfil med kiwi, linfrö, solrosfrön och havregryn, 2 havreknäcke m lite lätta 2 glas vatten
Mellis: Banan
Middag: Tjockpannkaka med lingonsylt och bacon. 2 stora glas vatten, efterrätt: Färsk ananas. Åh gud så gott det var. Mums filibabbis som Leo brukar säga.
Ikväll då. jag då blir det kanske mer ananas eller morot å nån annan frukt åsså vatten förstås.

Har fått motion idag åsså härligt.. Jag tog Thea i vagnen på fm när det var dags att sova. Gick 1½ timme i ganska bra fart. Kommer på mig själv ibland att jag måste öka på stegen å farten.
Det är om det blir lung musik på mp3: som jag saktar in. Måste fixa lite ny musik med tempo i.
På torsdag hoppas jag att jag kan åka iväg å träna. Det skulle var så skönt.

Ikväll blir det lite tv..och slappa.
Go kväll alla mina kära läsare

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Det låter ju som det går riktigt bra. Inget skäll från mig än så länge. Kram och pepp Cornelia

Anonym sa...

Vad härligt med långpromenad. Vad duktig du är. Jag känner att jag måste ta nya tag nu har varit slarv nu när jag varit sjuk. Dax att skriva matsedel, sen får jag ta tag i motionen nästa vecka.
Många peppkramar till dig!!
Kram