lördag 12 januari 2008

Jaaa lördag...

Har nyss kommit hem från en 2 timmar lång promenade med min syster.. Thea var med i vagnen åsså.. härligt.. i fullt snöväder.. stoora flinorn ni vet såna man vill ska dala ner på julafton...

I går va det fredag å jag var inte alls sugen på nåt gotta.. åt äpple i stället.

Meny idag
Frukost: samma gamla vanliga fil m tillbehör. hade slut på mina goda smörgåsar så det blev en Njalla mjukt tunnbröd istället. Med lite lätta. 1 glas vatten
Lunch: inte duktig.. en Hjärtgottsmörgås med rökt skinka på och lätta, 1 glas vatten. Åt detta kl 15 efter min låånga promenad.. så det blev som ett mellis å hoppa över lunchen tyvärr
Mellis: någon frukt
Middag:Blir tacos med max 2 glas coca-cola eller vatten å dricka cola till det här:

LÖRDAGSGODIS

Inte helt fel. Men det är inte bara till mig. Pär får äta han med.. det blev lite fler godiasar än jag planerat.. grr. men men..

Blir nog inte nån mer motion idag ev situps ikväll om vi inte lägger oss försent.
Nu ska jag diska upp lite här medan Thea sover. Lillfisan har 39.5 i feber.
Ha en trevlig lördag alla som läser

5 kommentarer:

Cornelia sa...

Hej hej,
tack för besöket, va kul att du hittade till mig, nu har jag varit och kikat hos dig också, kommer garanterat att titta in igen...
Har länkat till dig också, hoppas att det var OK.
Kör hårt och keep up the good work!
Peppkramar
Cornelia

Puma sa...

Lyckliga ni som har snöflingor utanför fönstret... och kanske i ansiktet under promenaden. :-) Trevlig fortsatt helg till dig - och en tvåtimmarspromenad är ju inte så dumt. Jag undrar ofta hur det skulle gå med träningen om jag fick barn här och nu. Så jag ger gärnet medan jag inte har några...

Simma lugnt

Linda sa...

Hejsan & tack för besöket! Ja det känns grymt skönt när det går neråt, sakta men säkert...
Och visst går det bra att länka, länkar till dig med...:D

Anonym sa...

åh vad duktigt med en sån lång promenad..ja var tvungen att vila idag för ja tror ja har överantsträng min hälssena..ja har match imon så jag hoppas det går bra ändå..fortsätt kämpa :)

batgirl sa...

Hej på dig!
Kul att du tittade in till mig! Du är välkommen!
Jag tog en "kik" hos dig oxå.
Kram