tisdag 15 januari 2008

Sååå sugen

Jag har varit så sötsugen hela dan idag.. MEN jag har stått emot. druckit vatten istället.
Känner mig stolit visserligen har inte dagen tagit slut än men nu blir det en frukt för mig.. hoppas jag klarar mig.. Jag SKA klara mig.
Min meny idag
Frukost: Havregrynsgröt m äppelmos och mellanmjölk, en limpsmörgås lite lätta och en skiva rökt skinka. 1 glas vatten
Lunch: Left overs.. makaroner och korv, gurka 1 glas vatten
Mellanmål: En Polarkraft Extreme m lite lätta, en skiva rökt skinka och två tomatskivor, 1 glas vatten
Middag: Ugnspannkaka med stekt bacon och lingonsylt. Broccoli, 2 glas vatten.
Har inte ätit ugnspannkaka på säkert 10 år men gud så gott det var. Min mamma hade alltid fläskbitar i sin men jag tänkte att bacon blir nog gott. Så jag stekte på lite bacon på sidan av. Tillochmed Leo gillade denna rätt, han är ofta skeptisk mot ny mat även om han alltid smakar. Han har aldrig ätit bacon.
Nu: Frukt och vatten


Motion idag?? Ingen.. har en feberkille här hemma hade 39.4 nu när han la sig.. så vi har bara varit hemma å inne idag. Ska väl ta tag i cyklandet igen...

Ha en trevlig kväll
kram

Inga kommentarer: