torsdag 24 januari 2008

Så slank en chokladboll ner..

SUCK.. var ju såå peppad igår men så kom dagen idag.. var på mammalunch å det såg såå gott ut.. kunde inte motstå.. det är mina favoriter.. det var inte dom godaste delicatobollarna men nästan, dom är lite mindre vilket är lite positivt.. men MEN MEN.. den slank ner..
åsså har jag vägning imorrn känns ju mindre kul även om kanske den inte avgör vikten imorrn.. men ändå..

Min meny idag då.
Frukost:Havregrynsgröt m. 1 msk lingonsylt och mellanmjölk. 1 havreknäcke med lite lätta 1 glas mjölk
Mellis: ja det blev den där chokladbollen då.. å ett glas saft.. Lunch: God tagliatell med baconsås. Supergott med mumsig sallad till. 2 glas loka m.granatäpple
Middag: Leftovers från igår. Stekte på kall kokt potatis, köttfärsbiff å lite sås. lingonsylt å inlagd gurka. 2 glas vatten.
Nu: frukt å vatten.

Motion.. NADA. Sprang väl lite på gräsmattan med Leo på snowracern men det räknas knappast. Men imorrn då ska jag gå gå gå när Thea ska sova.. Blir väl en timme eller så.. minst..

Å lite pepp nu tjejer.. behöver det känner jag...

2 kommentarer:

batgirl sa...

Bara 1 chokladboll...det var väl inte såå farligt.
Imorgon är det en ny härlig dag och nya tag! Nu fortsätter vi kämpa!
Kram

Anonym sa...

1000 peppar till dig!!!
Pepp Pepp Pepp =)