tisdag 22 januari 2008

Mat och motion

Min meny idag
Frukost: Lättfil med cornflakes lite socker. 1 havreknäcke med lätta, 1 glas vatten
Lunch: Lättfil med linfrö, solrosfrön och cornflakes. 1 hjärtegott m. lätta och lite räkost 16%, 1 glas vatten
Mellis: 2 havreknäcke med smör 1 glas vatten
Middag: Tjockpannkaka med knaperstekt bacon 2 glas vatten
mellis: äpple 2 glas vatten
Pär sitter å äter kanelbullar men jag klarar mig från att ta en.. känner mig stark just nu.. varför en kanelbulle för att sen må dåligt över att man bara proppar i sig onödigt.

Sen så fick jag min efterlängtade promenad idag. Vi gick ca 1 timme å 35 min. Så härligt. Hade enkelvagnen med mig. Det är så lätt att gå när man är två som går. Malin H som jag gick med kämpar åsså med vikten med hjälp av VV. Så det är så skönt att man har nån nära som kämpar lika. Det blir lättare då. Sen alla som skriver här hos mig å som har sina bloggar man får läsa.. sån hjälp. Om jag är sugen på nåt tar jag ett glas vatten å läser era bloggar då kan jag hålla mig ifrån onödigheterna. Så tack för att ni finns.

Nu ska jag se klart handbollen sen blir det nog natta. Det känns att Pär är dålig å inte kan hjälpa till här hemma.
Ha en trevlig kväll allihopa..
KRAM

1 kommentar:

Malin sa...

Bra matdag och strongt att stå emotgoda bullar!