söndag 13 januari 2008

fusk..

.. damn it... inte igen.. vi fick besök på em av min faster och min kusin så jag köpte hem Icas mintwafers eller vad dom heter.. typ avlånga kex med mintchoklad på. Jag hade inte planerat att fika nåt men jag kunde inte motstå. Åsså blev det två st.. suck men men ny dag i morrn nya tag.
Meny idag:
frukost: 2 dl fil, linfrö, havregryn, ½banan, solrosfrön, 1 glas vatten
mellis: äpple, 1 glas vatten
lunch: 3 pannkakor med drottningsylt och keso(lätt) 2 glas vatten
mellis: 1 glas vatten
middag: kycklingfile med creme bounjour vitlök och örter, minimat och champinjoner(burk) och till det jasmineris, tomat och paprika. 2 glas vatten
fika: 2 mintwafers..
blir nog ett äpple nu snart å lite vatten

motion idag:
promenad ca 30 min dragandes på en snowracer med en 3åring på. SKÖNT
Det var väl allt för idag tror jag.

Ska sätta mig å skriva ner mina mål nu.. behöver det känner jag.
KRAM
å Kämpa på tjejer å killar

3 kommentarer:

Malin sa...

Men det var ju inte så himla farligt fusk. Upp på hästen igen bara.
Det är bra träning att dra en snowracer med ett stycke barn på - förena nytta med nöje liksom :)
Fin snögubbe har ni gjort oxå!
Heja på!

jempa sa...

Lite fusk gör inget jag lovar,det går ju såååå bra annnars!!!!!!Skönt att kidsen är piggelin!!!!Mackorna var MUUUUUMS!!!!!!Ja visst skulle den hyllan vara helt okej=)

Cornelia sa...

Ååååh mintwafers... suck så gott.
Herregud, inga problem ju, det kunde varit värre ochs om sagt en ny dag imorgon. Då är allt glömt och förlåtet.
KRam och pepp
Cornelia