måndag 14 januari 2008

Måndag igen då..

Ny vecka nya tag..
Idag blev det same old breakfast.. börjar bli tråkig ska satsa på nåt nytt när lön kommer så vi kan handla hem lite annat.
lunch..nja blev bara lite havregrynsgröt och en Hjärtansgott smörgås med rökt skinka.
Till middag blev det grillkorv(solhbergs godningar lätt) och makaroner och lite ketchup. Mellan mål idag var en banan och ska nog göra en smoothie ikväll har frysat hallon.
Eller en gigantisk apelsin.. ska knäppa kort på den så ni får se.. tror inte jag sett sån stor apelsin förut.

Motion idag.. jag har promenerat 2 x 40 min (missade lite m klockans å det kan vara 2x35 åsså) jag hade syskonvagnen med båda barnen i. Skönt skönt.. lite svårkört när vi var på hemväg för då hade snön smält, på vägen dit var det isigt istället.. gud va jag klagar det är aldrig bra tror jag.
Måste skaffa mig en stegräknare.. det är ju ett bättre sätt att hålla koll på att man rör sig som man ska..
Ja nu så är det nog för nu. ska blogga i min andra blogg åsså som handlar mer om min vardag och min familj.
bye bye for now

1 kommentar:

indira sa...

Håller med dig om att frukosten är enformig här med längtar också till BB kommer så man kan handla lite variationsdelar i kostcirkeln! Du får ha en jättefin dag och jätteroligt att du kommenterade min blogg, blir så glad! Kram