lördag 12 januari 2008

Mera motion..

Kan man ju lugnt säga att det blev ikväll. jag tog på mig snöskottningen.. för oj va mycket snö det har kommit. Men ett plus då om man ska tänka att det tar lite extra på kroppen och ger lite muskler :-) var väl att det var 1 plusgrad och toktung snö.. jag skottade två infarter och vår gårdsplan, det tog väl kanske 20-25 min fast då fick jag ju hjälp av världens starkaste treåring.. vår Leo som skottar så det stänker om det.. fast det han gjorde var att ösa snön där jag hade skottat redan, undras om han åsså tycker att mamma ska loosa några kg..hihi

Men sen kom ju belöningen. Vi gjorde världens finaste snögubbe.. tillsammans jag å min älskade son.

Nå va tycks? Fin eller hur...
Jag är så nöjd över hur mycket jag har rört på mig idag.. nu önskar jag mig en CT synd att min 30 års dag inte infaller förrän 17 oktober.. hmmm...

kram

2 kommentarer:

batgirl sa...

Det går bra att länka till mig. Jag länkar dig oxå.
Kram

ase sa...

Hej hej! Hittade din blogg idag, så jag länkar till dig. Hoppas det går bra! Ska läsa vidare i dina inlägg. Lycka till med vikten!