onsdag 30 januari 2008

Snöskottning

Ja idag blev min motion snöskottning.. fast så jobbigt var det inte idag.. ingen tösnö och bara några cm snö.. hoppas på mer imorrn. Men lite fick man jobba iallafall.

Menyn min då.
Frukost: 2 dl lättfil m. havregryn, linfrö, solrosfrön och lite cornflakes, 1 havreknäcke med lite lätta 1 glas vatten
Mellis: 2 skorpor med mjölkfritt smör och lite marmelad 1 glas vatten
Lunch: Nu får jag skämmas lite.. det blev 2 limpmackor med stekt ägg på. Gud så gott det var.. men inte värt det så här i efterhand. skulle ha kokat ägg å haft på hårdmackor i stället. 2 glas vatten.
Middag: Kyckling i söt sur sås (uncle bens) ris, ärter, majs och paprika. 1 glas vatten
Kvällsgott: Morot och sockerärter. vatten

Ja det var det.. imorrn har jag mammalunch och ska bjuda på en mexikansk köttfärsgratäng, sallad och vitlöksbröd. recept kommer ikväll eller i morgon. Till fikat har jag köpt VV kakor fast även citronmuffins och kakor med choklad i. Hoppas jag klarar mig från att ta det.. Lite pepp tack!!!

Nä nu ska jag se klart roomservice..
ha en trevlig kväll.

1 kommentar:

Malin sa...

Slänger in pepp!
Du sköter dig bra tycker jag.
Och VV-kakorna är ju såå goda. Allra helst de med chokladbitar i, mummmma!
Lägg ut recept på maten du gör imorron - hoppas ni får skoj!
Kram