torsdag 10 januari 2008

Snabba dagar

Gud va dagarna går fort, hinner inte med. Haft en bra dag och jag sitter å är så nöjd över att jag klara mig från att småäta. Trodde inte jag skulle klara det. Men det har varit hur lätt som helst.(peppar,peppar) och jag har bara haft ett fusk ju å det känns hur bra som helst. Jag äter ju som jag skrev tidigare samma mat, visst tänker jag på att använda mera lättprodukter nu men jag vill fortfarande kunna äta det jag vill. Så jag kommer nog ha en sakta viktnedgång å blir det så att jag kommer stanna av helt så tar jag nog tag i att räkna points men just nu har jag inte ork för det..

Min meny idag
Frukost: 2 dl mellan, bananskivor, havregryn, krossat linfrö och rostade solroskärnor. ½ hjärtegott med lite lätta och räkost 16%. två glas vatten
lunch: Bakad potatis med lite lätta i och salt, jägarfläsk och råkostsallad. Två glas vatten










Mellis: En hjärtegott med lite lätta och lite räkost 16%. Ett glas vatten
middag: fiskgratäng, gjord på torskblock och knorrs mix för fiskgratäng med räkor. Till det gjorde jag egen mos och kokade ärter och majs. MUMS! Ser kanske inte jättesmarrigt ut men.. kan ju tillägga att jag åt typ hälften av moset, tog alldeles för mycket. Två glas vatten









Nu så blir det nån frukt.. äpple tror jag... å lite mera vatten

Lite motion har det blivit åsså. Jag har gått två vändor till dagis det är sammanlagt 70 min. Härligt.. fast halt kan jag tillägga..
sen på fm har jag dammsugit hela huset utom källaren och torkat golven.. det är svettigt det me!

Nu så blir det bloggläsande sen lite tv och sen blir det natta efter 75 situps..
ciao

2 kommentarer:

jempa sa...

Värsta duktiga du=)Maten blev bra va???Tycker det är super lämpligt med mixen till fisken o gott blir det.Ni får ha en mysig kväll!!!Kram kram

Anonym sa...

Hej Helen!
Va duktig du är! Ser riktigt gott ut! Trevlig helg tjejen! Kram Jonna!