torsdag 17 januari 2008

träning YES

Ja då har jag varit så duktig.. 50 min step åsså lite magjobb sen stretch.. men gud så skönt det var att röra på sig. .kan ju säga att svetten rann ansiktet å på ryggen å flåset var rejält men ack så härligt. Jag bara måste fortsätta vet inte vart jag ska få 600 spänn i från å lägga på träningskort men jag bara måste...

Meny idag
Frukost: Lättfil med lite cornflakes, havregryn, linfrö och solrosfrön. En limpsmörgås med räkost 16%.
1 glas vatten
Lunch: tre skivor blodpudding med keso och lingonsylt. En hårdsmörgås (rågrut) med lite lätta på, 2 glas vatten
Mellis innan träning: fil igen med samma som frukosten + en banan 1 glas vatten
träning: 1 liter vatten
Middag: Sent kl. 20 när barnen lagt sig. Rester från gårdagen, spagetti med köttförsås. 1 glas vatten å ett päron.

Känner mig pigg å fräsch idag. Har gått 45 min åsså idag. Med en vaken Thea som sa dadadadada hela tiden å skrattade.. skruttan gillar att åka vagn åsså hade jag en sovandes febrig Leo. 39 grader i feber. Suck när ska det ta slut.. började i måndags. Iallafall blev det en skön promenad, ganska varmt men lite blåsigt.
Nu ska jag kolla på handboll sen blir det natta
Ny dag imorrn med vägning.. hua tror det lutar åt att det INTE blir minus

1 kommentar:

Cornelia sa...

Jag håller tummarna inför vägningen och är grymt avis att du är så duktig med träningen.
Kram och pepp Cornelia