torsdag 31 januari 2008

Step

Ja idag hade jag mammalunch här hemma.. maten blev rätt smaskig men jag som gillar stark mat ska nog ha i lite sambal oelek nästa gång.

Min meny:
Frukost: Sov länge och brudarna skulle komma snart så det blev två snabba limpmackor m. lätta och räkost. 1glas vatten
Mellis: Helt otroligt!! Jag höll mig till EN viktväktarkaka.. känner mig så stolt å ett halvt glas apelsinsaft
Lunch: Mexikansk färsgratäng m, grönsallad och vitlöksbröd, 2 glas vatten
Mellis: 1 banan 1 glas vatten
Middag: Samma som lunchen. 1 glas vatten
Nu: vatten och morot

Motionen då.. JAAA kom iväg på 1 timmes step. Härligt..

Recept och månadens motion kommer snart....

just det,, vägning imorrn igen.. tycker det är fredag lite för ofta..
iofs är ju fredag bästa dan men jag gillar inte vägningen.. beror nog på 0:an förra gången

kram

1 kommentar:

Malin sa...

Heja heja!
Härligt!!!
Vilket recept - det ska jag nog ta och prova.
Starkt att du bara tog en kaka - det är inte det lättaste när alla andra runt om en sitter och smaskar.
Kram kram