tisdag 1 april 2008

Välkommen SOLEN

Härlig dag.. 12 plus har vi haft i skuggan.. Leo har varit på dagis å Thea o jag har varit hos Karin på mammalunch, fick god köttfärssoppa med vitlökscreme fraiche och baguetter till.. så himla gott.
På em var vi ute 2 timmar å myste, tog en promenad och Leo cyklade, spelade innebandy på gräsmattan osv. härligt å solen värmde så gött i ansiktet.
Dagen har varit guld om man säger så. Blev ingen boxning för det var inställt fast jag hade ingen att boxas med heller så det gör inget. Maten går det bra med.. gottasuget sitter kvar men jag försöker vara duktig. Blev 40 mins promenad idag.
Thea är fortfarande risig i magen, hon bajsade 3 grr i natt hon vaknade bara sista gången jag bytte på henne, då fick hon lite välling å somnade om till halv 8 härligt. Fick spruta på bvc igår så hon har varit lite gnällig. men peppar peppar bättre i magen idag, bara bajsat en gång, få se hur natten blir.. men ingen tand har ploppat än.
Igår var vi ju på öppna å lekte lite sen kl 14 träffade vi Jenny å grabbarna å Sofie med hennes gullungar nere på lekparken. mysigt, hade med fika till barnen, festis, bullar och bokstavskex.
Tack för en mysig stund Jenny.
Imorrn ska Leo på 3 års koll på bvc. Få se hur lång han har blivit å hur tung han är.. ska även kolla av talet åså.. ska bli spännande.
Ska nog bli en pianotjej jag !!!
Thea i gungning
Sitter i gruset å plockar stenar å barr
Leo å Pär spelar innebandy

2 kommentarer:

MissyElliot sa...

Det verkar som om ni haft det lika härligt som vi. (Lite komiskt är det att det var bandy som gällde, för det var det också här hos oss.
:-)

Anonym sa...

Ja visst är det härligt när våren och värmen har kommit! Inga mer overaller. (Fast de hotar med snö i helgen, men det örat vill inte jag lyssna på...)