söndag 27 april 2008

helg över igen

gud så fort helgerna går då.. har myst på hela helgen men solsken.. idag var det tokvarmt trots att solen var borta.. vi har cyklat, klippt rosor, krattat, lekt, busat, varit på me and i party igen å spenderat pengar.. nu var det ta 3 betala för 2 å då kunde jag inte hålla mig från att köpa. Få se vad har vi gjort mer då.. hmm grillat fläskfile igår å goda klyftisar med tzatziki, idag grillade vi hamburgare.
Igår var jag å Thea på nyöppnade dollarstore å shoppade för 500 spänn, det blev nya glas, nya dessertskålar, nya stolsdynor till köket, krukor, såna här man lägger på spisplattorna för att dölja fula plattor m.m. sen blev det storhandling på ica. Gjorde av med 2000 på bara 1½ timme. Så nu är det fullt i kyl, frys och skåp. Dessutom har jag gjort matlista för hela månaden och handlat det mesta. SKÖNT är rätt ord här...!!!

Det har varit en toppenhelg å känner idag att min motivation är på G så imorrn är det nya tag som gäller.. motion i helgen har det inte varit alls så det får bli massor i morrn istället så jag når mitt mål för april. det är att klå mina motionsminuter för februari.. tror jag har ca 2 timmar kvar dit å det är 3 dagar kvar...

Thea går på för fullt nu.. men kryper om hon har bråttom. har även tagit några steg ute med skor men det är lite svårare. Hon pratar på för fullt kommer nya ord typ var tredje dag.
Leo har en liten period igen men han är nog lite trött för att man är ute så mycket.
Imorrn är det dagis för Leo å motion för mig å Thea.
Har inte ork för nåt mer idag..
Louise om du läser ikväll så få du mail imorrn.. jag har inte ork helt enkelt..

kram till er alla

Inga kommentarer: