fredag 18 april 2008

Borta

Ja nu har jag inte haft ork att skriva i två dagar...Men nu så

Solen skiner ute och Leo ska cykla till dagis idag. Jag å Thea går nog till stan igen, Pär slutar 12 men ska hämta pellets å då får inte vi plats med vagnen.. kanske han kan hämta oss sen eller så tar vi bussen.

Dagen började iallafall halv 6 imorse.. så Thea lär bli trött snabbt idag.. även jag...

I onsdags var vi på stan å e-center på fm.. bytte skor å åt lunch hos min mamma å på em firade vi Alfred som fyllt 1 år. Camilla å barnen var oxå där åsså kom Sofie å tjejerna. Många barn överallt. Leo var lite trött för han somnade inte efter lunch men det gick. sov i bilen hem istället.
var bara hemma på kvällen

Igår så cyklade Leo till dagis å jag å Thea tog vagnen. Han cyklade FORT så jag fick springa för att komma ikapp. Efter jag lämnat honom så var det snabb promis hem å ta bilen till Lotta för mammalunch. Thea höll sig vaken till 11.15 sen sov hon 45 min men jag lyckades få henne att somna om så allt som allt sov hon 2 timmar och 10 min. Det är nog rekord för henne ute i vagnen. Men så skönt det var, hon brukar vakna mitt i lunchen annars. Trevligt som vanligt. Det börjar närma sig slutet för dessa luncher för Lotta och Petra börjar jobba 2 maj. Då är det bara jag å Karin kvar. Men vi kanske tar nån fika lite då å då. På em var vi hemma å busade. Sen kom Pär å Johan å vi åt kinamat. Sen busade Leo med Johan så dom båda var helt svettiga.
Jag ringde Malin å vi tog en promenad i det härliga vädret. 1 tim 10 min. HÄRLIGT
Åkte till min syster på kvällen å kikade lite på tv å pratade.
Motion igår: 115 min rask promenad.

Inga kommentarer: