tisdag 22 april 2008

Traskelitrask...

..ja ni läste rätt.. idag har jag gått å gått å gått i 2 timmar å 40 min..
Dagen började halv 6 Snark.. trött som en tok idag..
gick upp å myste massor sen frukost å dagisdags. Leo cyklade å jag gick raskt efter med Thea i vagnen i solskenet.. HÄRLIGA SOL!!!
Malin kom med Oscar samtidigt så vi tog en promenad innan vi skildes åt å hon gick hemåt å jag in till stan. Tog stugsundsvägen för den är mysigare å mer att titta på än flygvägen som är 8 km raksträcka på 90 väg...
Det var svettigt att gå långt i solen men härligt. Thea sov nästan hela vägen. Väl i stan gick jag å köpte sallad å gick till mamma å åt. Thea åt lunch åsså, träffade Anita och Katarina (Pärs morbrors fru och Pärs kusin som är hemma från USA för att gå på Alice´s begravning imorgon)
Trevligt(att träffa Katarina alltså), det är ju så sällan man träffar henne. Sen kom Pärs farmor till mamma åsså så vi gjorde alla sällskap på stan en sväng. Letade en tröja till imorrn, hittade en men den var inte alls fin på, provade hemma synd det för 99 kr på rean bara. Tog bussen till dagis halv 2. Leo cyklade hem å jag gick.. så det blev mycket traskande idag.. Jag var så dukig med maten idag åsså men så hade pär köpt goda goda chilichips så det blev en handfull såna åsså 5 godisar som var kvar från igår. Ska börja skriva min meny igen tror jag.. för då känns det som om man inte vill fuska för då måste man berätta det för alla er å skämmas :-) så det blir det med start imorgon!!!

Efter dagis var vi ute en sväng sen efter middan gick far å son ut å mor å dotter åkte till Barnens hus å köpte present till Joel som har kalas på fredag. Hittade en mjukiskatt åt Thea åsså fick Leo en väska i plåt med cars på. Där skulle hans bilar få bo.. bra ide´ då vet vi ju alltid var dom är :-)
Snart ska jag hoppa i säng. Har sån huvudvärk idag igen.. tant röds fel...

Imorrn kl 13 är det begravning för Alice, Pärs mormor. Leo får vara på dagis å busa å Thea med min mamma.

ha d gött.. blir bilder snart.. har varit dålig med kameran..
kramelikram på er därute


1 kommentar:

batgirl sa...

Oj vad du har traskat på!
Många steg blir det...
Usch, inget kul att gå på begravning. Många känslor/minnen kommer fram. Ha´de så bra du kan imorgon.
Kram!