onsdag 30 april 2008

Oh my god..

.. jag är helt slut.. sov till halv 8 igen härligt.. fast mornarna blir lite stressiga då leo ska vara på dagis kl 9 men det går är lite sen bara.. typ 10 min.. iallafall.. frukost å sen promenad till dagis, cykel för Leo som vanligt.
Sen så gick jag å Thea till stan, hon var vaken hela tiden men det gick bra.. blev trött å hungrig när vi hade ca 20 min kvar, lyckades hålla henne vaken med att sjunga imse vimse spindel..
jag var helt slut när jag kom till Broberg.. för gud så varmt det var i solen å det blåste nästan inget på vägen dit å ingen skugga. Kände mig nästan svimfärdig.. hade ca 15 min kvar då, ringde min mamma som gick ner på ica å handlade banan å dryck åt mig.. Ni kan inte fatta hur gott det var just då.. kunde ha ätit 5 bananer å druckit hur mycket som helst. men det gjorde jag ju inte.. Thea åt banan hon me.. sen gick jag å köpte en sallad åsså gick vi till mamma å lunchade. Pär hämtade oss kl 12, skjutsade han till Thai take away å sen till jobbet. Åsså hem. Thea somnade i bilen. Sov ute i vagnen, då passade jag på att kratta lite.. 20 min i solskenet.. gissa om jag var blöt av svett.. in å tog en dusch då vaknade Thea precis när jag hade skum i håret.. sköjde ur snabbt.. vira in mig i handduk, ut hämtade henne å la henne i sängen, ville att hon skulle sova längre. Hon somnade om å nu skulle vi ha hämtat Leo. Ringde dagis å vi fick komma när vi ville, låt Thea sova klart du, vi är ute å äter mellis halv 3 kom när ni är klara, ingen brådska. Leo vill säkert äta mellis med oss.. Älskar Snäckans förskola. Dom är SUPERBRA...
Kan inte bli mer nöjd med valet av förskola.
Å då är ju jag förskollärare å ser allt på två sätt, som förälder och som fsk.lärare.
toppen toppen

har gått 2 timmar idag
Vi ska åka till stan å lämna tillbaka en tröja på kappahl å leta nåt åt Alice..

kram för nu

Inga kommentarer: