fredag 18 april 2008

TÄVLING

Hej!
Vill du följa med mig till Grekland?
Gå med i denna tävling.
Om jag vinner och du tävlar så får du också följa med till Grekland!
Klicka på länken http://calsms.com/604/580/5464/9483836/9490484 och tävla du också!
Vi hörs!
Helen
PS. Skynda dig. Tävlingen pågår bara till 8/5 2008.

UPPDATERING

eller kanske till kanarieöarna?
Hej !
Drömresan har en tävling där du kan vinna en skön resa för två personer till Kanarieöarna! Klicka på länken http://calsms.com/611/588/5407/9487013/9493619 och gå med i tävlingen du också!
Du kan öka dina chanser att vinna.
Om du tipsar dina vänner och en av dem vinner – vinner du också en resa för två personer till Kanarieöarna!
Vi hörs!
Helen
P.S. Skynda dig. Tävlingen pågår bara till 21/5.

1 kommentar:

ase sa...

Du är väl för snäll med alla dina kommentarer på min sida! Jag lovar att bli bättre på att kommentera hos dig också. Men jag har inte riktigt fått nåt grepp om din "diet" - följer du viktväktarna eller undviker du bara godis och sötsaker? Det känns extra roligt att följa dig i och med att vi är ungefär lika långa och verkar väga ungefär lika mycket...