måndag 7 april 2008

Öppna förskolan, mormor och Me and I

Började dagen halv 6.. suck.. leo sov vidare till halv 7 iallafall. tidig frukost och sen var vi redan kl 9 hos Anita på Öppna förskolan. Leo var på dåligt humör mest hela tiden där men det släppte efter lite fika och när han fick veta att vi skulle äta hamburgare till lunch hos mormor.
Thea höll sig vaken hela tiden men somnade på 1 sek i bilen till min mamma. Där sov hon ca 1½ timme sen var det bus. Jag å Leo byggde lego och pratade med mamma.
Vi åkte hem vid halv 2 leo somnade i bilen. Väl hemma å vaken igen så åt barnen mellis och jag dammsög huset. Det behövdes.. grus överallt.. Sen kom Pär hem å vi åt middag sen åkte jag å Thea till Petra på Me and I party. Det blev två hemliga plagg till barnen åsså en molntröja/singoalla till Thea.
Nu ska jag lägga mig på soffan,, ingen motion idag tyvärr, men imorrn blir det tur och retur till dagis å ev boxning på kvällen om Malin kan.
Skönt.
Sötsuget vill inte försvinna. blir galen.. vill bara ha godis å godis å godis.
Imorrn har vi mammalunch här. trevligt.
Ha en fortsatt trevlig kväll

kramen

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Åh jag har också haft en sugendag i dag. Godiset på Maxi har aldrig doftat så gott.
Kram och pepp
Cornelia

Anonym sa...

Me and I kläder är så fina!! Fast mysbyxor på en 8 åring går inte ihop, byxorna går sönder direkt.
Kram