tisdag 8 april 2008

Less...

...på det mesta
* vädret
* matlagning
* sötsuget
* ekonomin
* huset
* mina kläder
* dåliga filmer
* brist på jobb
* brist på motivation
listan kan göras oändlig

Men jag fick lite motion idag iallafall 70 minuters rask promenad
bra det men ingen boxning.. ingen som kunde eller ville.
tar ett muskelpass imorrn och step på torsdag om jag inte är för slut efter muskelpasset.
sen så är det intervall här i sandarne på söndagar så det ska jag gå på.
Det är iallafall inte brist på motivation ang motion vilket jag är glad för
Nu ska jag lägga mig å läsa. Pär vill se champins league men jag avstår eller läser i soffan.
Har läst ut en bok snart osm jag inte har lagt ut här så det blir till att börja på någon ny, har två här hemma som är oläst. Har gått med i månadspocket. Så jag får en var tredje vecka för 59 kr. ingen frakt.. super.. man får byta om man inte vill ha månadens, det gör man lätt på nätet när man får månadsbrevet.

Ha en trevlig kväll..

1 kommentar:

Anonym sa...

Promenader är ju superbra motion det med!!!kram kram