fredag 11 april 2008

Härliga fredag

Äntligen fredag.. eller veckan har gått så fort så jag har knappt hunnit längtat till helgen.
Leo var på dagis idag och jag å Thea var hemma å myste. Pär slutade tolv idag åsså kom svärfar med ett lass pellets åt oss.. alltså vi betalar men han har hämtat det åt oss. Så nu har vi så det räcker ett tag igen. Skönt. Vi hämtade Leo kl 14 å styrde kosan till hällåsens aguarena för lite bad. Hade jätteskoj, båda myste å var som fiskar i vattnet. Efter ett tag kom Malin med familj dit åsså å go Oscar hade sagt.. Ja deras bil är kvar.. när dom kom dit.. Han å Leo är verkligen bra kompisar som saknar varann om den ena inte är på dagis osv. Härliga ungar.
Tyvärr kunde vi inte var kvar så länge efter dom kom dit för Thea var supertrött., men vi får ta å åka dit nån annan dag eller hur Malin.. åsså måste vi planera in Mulle Meck å tågresa efter ni varit på eran solsemester.. kram till dig Malin å tack för att du finns.. goa vän.
Sprang en sväng på stan när vi åkte hem från badhuset. in på apoteket, kappahl (kom ut med två thights och en body åt Thea) sen till mamma med köttfärs, hon ska göra köttbullar åt oss.. mums.. sen in på ica å handla tacos. Tror allt tog ca 15 min.. bra jobbat va...
Hemma har vi myst å ätit middag. NU sover alla utom jag. Pär somnade med Leo.
Vi ska se på film snart.. så jag ska väcka honom.
Motion då.. igår 80 min i snön.. Thea i vagn och Leo på snowracer.. till dagis så bara i ca 20 min.
Idag blev det bara en sväng på 35 min men det är ju bättre än inget.
Lika sötsugen fortfarande å har svårt att avstå.. ska rensa bort allt som finns i skafferiet å bort med glassen som är så lätt att ta till..

Lite bilder??? Kommer här!!

lite bilder kommer här.Leo och Johan spelar x-boxTokTheaThea spanar ut när Farfar lastar in pelletsThea läser på kortet till badhuset...

Inga kommentarer: