måndag 28 april 2008

varm dag

trots brist på sol.. har nog haft 17 grader idag tror jag.. skönt... äntligen måste man inte klä på sig tjocka kläder.. sov till halv 8 imorse.. tog en promenad till dagis. Leo cyklade. Jag å Malin tog en promenad.. så det blev en rask promenad på 1½ timme allt som allt.
Tog cykeln när jag kom hem å åkte till syrran å var där till halv 2 när jag hämtade Leo.. go å glad var han å orkade cykla hem fast han inte sovit.. kikade lite på tv å sen dammsög jag upp alla råttorna.. sen blev det köttfärssås till middag å lite bråk vid nattning med Leo, slutade att han somnade i mitt knä i soffan 20.20. jag orkade inte bråka. Pär är hos Erik å spelar x-box. jag kikar lite på tv.. ska lägga mig å läsa snart. Imorrn är det sista mammalunchen å egentligen skulle vi fira Alice (pärs brorsdotter) men det blev på torsdag istället. så em blir nog lugn. Hoppas på nån träning imorrn.. malin om du vill så är jag med på boxning.. hör av dig i så fall..

Thea provar nya solhatten. Me and I segaråttorhatt... sitter väl inte som den ska på bilden.. men söt ändå

3 kommentarer:

batgirl sa...

åh, vad hon är sööt!

Anonym sa...

ojdå hade gärna vunnit, men tyvärr dog datoren & alla mina bilder försvann... Så jag har inget att tävla med tyvärr..

Cornelia sa...

Så söta bilder...
Har ni inte haft sol idag? Så tris, här har den skinit från klar himmel det är alldeles alldeles underbart.
Kram och pepp på dig
Cornelia