söndag 6 april 2008

Lugn helg

Tack för alla era inlägg om Theas fall i fredags. Det värmer och nej jag tycker väl inte att jag är en dålig mamma för det men just då kändes det så.

Igår var vi till min pappa i hans stuga å hälsade på och grattade hans sambo som fyllt 50 år för någon vecka sen.. snart är stugan klar, toa kvar åsså lite tapeter å matta på golven.
var bara hemma på em och kvällen
idag har vi vart hemma bara en sväng till coop eller ja jag fick sitta kvar med sovandes barn i bilen..
jag måste åka iväg lite sen tror jag.. för jag kan inte vara bara hemma då kryper det i kroppen på mig... få se vad jag hittar på. Kanske jag å Thea tar en sväng till min mamma eller nåt.
sen kanske det blir hämtmat eller nåt.. känner mig depp och sur idag.. kanske av allt som hänt.
ingen motion på hela helgen, men nu känns kroppen redo igen.. det var nog bra med lite vila.
imorrn är Leo ledig och jag vet inte vad vi ska hitta på.. nån som vill leka med oss??
Thea mår iallafall bra och hon verkar inte ha tagit någon skada av fallet i fredags. skönt det.
ha en trevlig fortsatt söndag..
kram
nån som har nåt kul att berätta så jag får skratta iallafall en gång idag..

1 kommentar:

jempa sa...

Tja!!!!Har inget kuligt att berätta tyvärr....hmmmm att du är en go vän då???????Här har det varit jouren o nu ligger jag med magkramper,har sovit tre timmar nu på eftermiddagen o mår som en kratta men det var ju väntat.Hoppas ni får en mysig söndagkväll!!!!!Kram kram