tisdag 15 april 2008

Leos bilar

Var bara tvungen att ta kort.. jag lovade mig själv att inte köpa så många för det blir ju dyrt i längden men men .. det är lätt att köpa en när han verkligen vill ha en. Han fick KUNGEN på posten idag, köpte på tradera och det var Farmor å Farfar som betalade. Gissa om killen är lycklig, han har velat haft den hur länge som helst. Här kommer bilden
Här kommer namnen från topp till botten från vänster till höger
Lastbilen Mack, Fred, Luigi, Blixten i dinicofärg, Ramone, Nitroade, RPM, Leak less, Dinico helikoptern, Sall, Doc Hudson, Chick Hicks, Blixten McQueen, Kungen, Bärgar´n, Sheriffen och Snot Rod även kallad Fräsar´n.
Ja det var väl alla.. 17 st allt som allt.. många pengar där.. hrmpf....

2 kommentarer:

MissyElliot sa...

WOW, ska inte visa min stora lilla kille den där bilden. Då förgås han!
Han älskar Cars och har några av bilarna.

(ps. ingen frukost på sängen bidde det, för jag är fortfarande sjuk. Men jag fick en flagga till vår flaggstång som nu vajar grant i trädgården...ds.)

Anonym sa...

Oj då, det var inte dåligt. Dom där kommer han ha mycket kul med!!!
Kram